۱۳۸۸ اردیبهشت ۱۹, شنبه

خلیج فارس وگرفتاری های آن



خلیج فارس وگرفتاری های آن
این روزها یک باردیگرنام خلیج فارس برزبان هاافتاده .استفاده نام جعلی خلیج عرب
توسط شیخ نشینان حاشیه خلیج فارس.اعتراض میهن پرستان راهمراه داشته.
ازین روبه درخواست چندتن ازیاران که تقاضاکردن پیرامون خلیج فارس
مطالبی را بازگوکنم.
گرچه درسایت هاودیگروبلاگهاورسانه هااعتراض های خودرابه نحوی اعلام کرده اند
این نوشتاردیدگاه من نسبت به این قضامی باشد.
من مخالف به این گونه اعتراض ایرانیان هستم.بایداین رویدادراریشه ای برسی کنیم
که چراشیخ نشینان حاشیه خلیج فارس آن رابه خلیج عرب تغیر می دهند.
چراکه ماهویت ملی خود بیگانه ایم.
قهرمانهای ملی خودرانمی شناسیم.
ولی درعوض خائنین به این آب وخاک راسردارملی می نامیم(ابومسلم خراسانی)
خیابانهای ایران عزیزمان را بجای آنکه نام دلاوران این سرزمین که سربلندانه
جانباخته آزادی وآزادگی شده اند.
نامهای بیگانه وننگین تازی گذاشته ایم
(فلسطین.انتفاضه.ابوذر.حر.قدس......)
ویانام بیگانه آرژانتین آفریقاو......
آیادرفلسطین خیابانی بانام سعدی حافظ فردوسی و....وجوددارد؟
خودمان دریای کاسپین راکه دنیابا این نام این دریارا می شناسد
شوربختانه آن رادریای خزرمی نامیم
(خزقومی وحشی وغیرایرانی بودند)
وآن رادرکتابهاونقشه های جغرافیایی گنجانده ودرمدارس آموزش داده می شود
به همین دلیل است که دشمنان ازفرهنگ ودست آوردهای ما استفاده می کنند
وبه نام خودتغیر می دهند.
خلیج فارس راخلیج عرب می کننددریای سیستان رادریای عمان می کنند
ویاسردارملی مان بابک خرمدین راکشوراران که نام آذربایجان راازماربوده
ازآن خود می کند وبرای آن فیلم می سازد.ولی ما........؟
هم میهن اگر اعتراضی هست باید به خود اعتراض کنیم
که تاریخ وهویت خودرانمی شناسیم وباآن بیگانه ایم
وباعث شدیم کشور های حاشیه خلیج همیشه فارس ادعای مالکیت آن وسه جزیره
راداشته باشد.
هم میهن گرژرف بنگریم درمی یابیم که تاریخ این کشورهابه اندازه
قدمت خیابانهای پایتخت ایران هم نمی شود.
کشورهای عربی تاریخ وتمدنی نداشته وندارندوهمیشه می کوشند
به نحوی برای خودپیشینه وتاریخی بسازند
(درنوشته های پیشین به آن اشاره کردم)
ازاین روازناآگاهی وبیگانه بودن باتاریخ وفرهنگ مان نهایت استفاده می کنند
خلیج فارس را عرب می کنندو موجب ناراحتی میهن پرستان می شوند
به آگاهی این عزیزان می رسانم ازماست که برماست
هم میهن اگرتاریخ وفرهنگ ورجاوند خودرانشناسیم وبا آن بیگانه باشیم
دیروز دریای کاسپین بود امروزخلیج فارس ودختران این سرزمین دردبی
فردا...............؟
هم میهن بدان
پیکرمادرماایران پراززخم درداست
نیازمندبه من تو مردان مرد است
گهواره مهربه دلاوران ایران زمین
بافروتنی بسیار
ش م مهرآئین
sh.Mehraien

۱۵ نظر:

ناشناس گفت...

دوست گرامي، درود بر شما

در صورت امكان به تارنماي بنياد مراجعه كرده و كد لوگوي درج شده را كپي و در قالب وب وزيناتن درج كنيد.

پيشاپيش از لطف و عنايت شما سپاس گزارم
پاينده ايران
www.iran1e1ma.blogfa.com

جنگجوی لشکریان پارس گفت...

درود بر تو ای یاور اهورایی.
این زخم بر دل هر ایرانی هست.
گر تنم پاره پاره شود به از این است که ایران و ایرانی خوار خفت کشد.و از آن درد ناک تر آن است که از ایرانی تعم خیانت را بچشی.
آگاه باش که ساکت نخواهم نشست.نخست این خیانت کاران داخلی را از میان بر می دارم سپس با دشمنان بیرونی به ستیز خواهم رفت.

فرزند ايران گفت...

ُسلام
مطمئنن اين توطه هاي عرب ها پايدار نيست
ايراني ها زود به قدرت مي رسن و همه چيز و از اين عرب هاي پست مي گيرن

eni گفت...

دوست عزیز
نظرت رو نگفتی ؟

آرتمیس آریانژاد گفت...

درودبرشما
متن خوبی بود
پاینده ایران

آریا گفت...

درود بر شما ایران پرست گرامی
البته که مقصر اصلی خود ایرانیان هستند که به خاطر بی اطلاعی و توطئه های دشمنان داخلی این گونه همه چیزمان در حال نابودی است .ولی ما می توانیم به یاری هم از پیشرفت این پدیده شوم جلوگیری کنیم.
در ضمن تارنگار شما رابا نام مهر ایران پیوند دادم.
پیروز باشید.

ناصر گفت...

سلام دوست عزیز هم وطن
یک خواهش:
من می خواهم فایل کتاب مقدس اوستا و یا گزیده از وندیداد را داشته باشم. آیا امکانش هست؟
در اینترنت برای دانلود وجود دارد؟
خیلی ممنونم

زادمهرمهرآفرین(حسن توکلی رودسری ) گفت...

درود بر شما.

باسپاس ازبزرگواری تان.

کارهای ارزشمند تان خوانده نی می باشند.

آفرین بر شما.

دریای همیشه پارس و دریای همیشه اومان ( نه عمان ) همیشه پارسی ، همیشه به نام ایران بزرگ پارسی می خروشند...

ناشناس گفت...

درودبرشما قلم خوبی دارید
سرفرازوسربلند باشید
چراکه مهرایران درسینه دارید
(سارا) پاینده ایران

omid گفت...

سلام
واقعا جالب نوشتي
موفق باشي دوست گل
خداي پارس نگهدارت

ناشناس گفت...

موفق باشي هم وطن

مارال گفت...

درود بر شما

مدتی بود که به کل نمی تونستم سر کامپیوتر بیام . حتی مطلب جدیدی هم نمی تونستم بذارم

دوست عزیز من به بسیاری از دوستانم تارنگار شمارو معرفی کردم.

آنها فقط به من اطلاع دادند که سر زده اند و بسیار خوب هم بوده . اما فکر می کنم خود شما به تارنگار آنان بروید خیلی بهتر با شما ارتباط برقرار خواهند کرد.

اما همکاری من با شما : خیلی خوشحال می شدم اما دو تا کار در دست دارم که خیلی وقتم رو می گیره . حتی به تارنگار خودم هم نمی تونم بیام

حتما روز به روز بهتر خواهد شد

فقط عجله نکنید و بیشتر به دوستانی سر بزنید که تاریخ خوان هستند

مانا باشید

یک ایرانی گفت...

درود بر شما
گلایه به جایی بود که باید آنرا بارها خواند و درد کشید
از شما بسیار سپاسگذارم
خرد یارتان
شا پیروز و رها باشید
بدرود

واقعیت گفت...

درود
با نگرشی به تحولات گاهشمار زرتشتی (2) به روز هستم و مقدم پارسیان نیک کردار را گرامی میدارم

جنگجوی لشکریان پارس گفت...

درود بر تو.
به کلبه درویشی ما هم یه سری بزن.چندتا پست جدید گزاشتم.